A Special Post :

By Roberta.Langer - Saturday, December 12, 2015

Good Night all of you !!!  I would like to say thank you to everybody who award me and my blog in a Brazilian Blogger award http://www.toxxnews.com/p/awards-brasil-insl.html . I really  dont expect I can be the winner,  of best Brazilian blogger and the best blog, but I am :) I am so Happy because to blog is the best thing I like to do in SL. Thanks for everyone who come to visit my blog and a special thanks of all my sponsors. Thanks with all my heart:) Kisses :)

Boa Noite a todos !!!!! Queria muito agradecer a todos que votaram em mim e no meu BLOG Fashion & Gifts  no award do site http://www.toxxnews.com/p/awards-brasil-insl.html. Não esperava de modo algum essa votação e ser considera a melhor bloggeira Brasileira e o melhor Blog Brasileiro de Moda SL, mas fiquei muitooooooooooooooooooo feliz:) Blogo a três anos simplesmente porque é o que mais amo fazer no SL, assim como ajudar a novos blogueiros...Obrigada a todos que acompanham meu blog e tambem a todas lojas parceiras que me deram a chance de blogar para elas. Obrigada de coração:) Obrigadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Beijoooooo !!!!!!!


  • Share:

You Might Also Like

0 comentários