A Special Post :

Good Night all of you !!!  I would like to say thank you to everybody who award me and my blog in a Brazilian Blogger award http://www.toxxnews.com/p/awards-brasil-insl.html . I really  dont expect I can be the winner,  of best Brazilian blogger and the best blog, but I am :) I am so Happy because to blog is the best thing I like to do in SL. Thanks for everyone who come to visit my blog and a special thanks of all my sponsors. Thanks with all my heart:) Kisses :)

Boa Noite a todos !!!!! Queria muito agradecer a todos que votaram em mim e no meu BLOG Fashion & Gifts  no award do site http://www.toxxnews.com/p/awards-brasil-insl.html. Não esperava de modo algum essa votação e ser considera a melhor bloggeira Brasileira e o melhor Blog Brasileiro de Moda SL, mas fiquei muitooooooooooooooooooo feliz:) Blogo a três anos simplesmente porque é o que mais amo fazer no SL, assim como ajudar a novos blogueiros...Obrigada a todos que acompanham meu blog e tambem a todas lojas parceiras que me deram a chance de blogar para elas. Obrigada de coração:) Obrigadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Beijoooooo !!!!!!!


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comentários:

Post a Comment